Незважаючи на те, що технологія Adidas Boost домінує у більшості видів біговій і повсякденного взуття, вона не є універсальною для всіх потреб. Альтернативне рішення - Bounce, для тих, хто бажає відчути максимум пружного впливу в момент бігу або простої прогулянки. Але у технології Bounce більш довгий і тернистий шлях до набуття популярності.
Друга половина 2000-х ознаменувалася для німецької компанії Adidas створенням розробки Bounce, здатної стати гідним конкурентом революційної Nike Air Max. Технологія передбачала собою горизонтально расплоложеные порожнисті циліндри з термополіуретану по всій довжині підошви. Такий підхід до конструкції отримав визнання навіть серед баскетболістів, і технологія проіснувала більше п'яти років. Серед мінусів були висока ціна і можливість шлюбу, який вплинув на загальну цілісність каркаса.
Однак у 2015 році компанія кардинально змінила свій підхід до роботи, замінивши складну систему з циліндрами на піну ЕВА, именовав технологію Bounce. Серед її властивостей виділяють дві особливості: амортизація удару і повернення витраченої енергії. На сьогоднішній день найбільш впізнаваним і популярним носієм даної технології є модель AlphaBounce. Саме в них ідеально передана філософія технології — максимальні результати при мінімальних витратах енергії.
Альфабоунс на ділі демонструє злагоджену, гармонійну роботу кожного елемента кросівок між собою. Силует виконаний за принципом роботи Apple, коли для створення виробу всі матеріали розроблені з нуля і за інноваційними методиками. Ще одним з характерних переваг Adidas Bounce є той факт, що розробка не потребує великих затрат на стадії виробництва і тому є можливість тримати відносно низьку ціну на кінцевий продукт. Завдяки цьому Боунз доступний більшій кількості людей, при цьому не розщедрюючись на професійні кросівки.